קידום אתרים אורגני בגוגל

מחבר הכתבה:

מחבר הכתבה:

מערכת ציפוטלה

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש המוביל בישראל ובעולם, ו80% מהחיפושים באינטרנט מבוצעים דרכו. סאולוג'יק מתמחה ב- קידום אתרים בגוגל ושיווק במנועי חיפוש.

קידום אתרים נחוץ לכל בעל עסק או אתר שמוכר מוצר, שירות או פעולה כלשהיא. קידום אתרים יביא ללקוחות חדשים, מכירות רבות יותר ונוכחות אינטרנטית. אחד הדברים החשובים לכל עסק שמוכר לקהל לקוחות בעל גישה לאינטרנט.

קידום בגוגל

בצוות סאולוג'יק ישנם מקדמי אתרים שמתמחים בקידום אתרים בגוגל. על מנת לטפס למיקומים הראשונים בגוגל, יש לבצע מספר פעולות שמביאות ל- קידום בגוגל.

קידום אתרים בכלל, ו- קידום אתרים בגוגל בפרט, הוא לא עסק פשוט. ניסיון קידום בגוגל ללא ידע יכול להביא לתוצאות בלתי הפיכות. אנו ממליצים ללמוד את תחום קידום האתרים בגוגל לפני שמתחילים.

קידום אתרים במנועי חיפוש

קידום אתרים במנועי חיפוש  – SEO – Search engine optimization, היא הפעולה אותה עושים מקדמי אתרים או בעלי אתרים כדי להביא את אתרם, אל ראש תוצאות החיפוש של ביטויים מסויימים במנועי חיפוש.

קידום במנועי חיפוש מצריך ידע וניסיון בקידום אתרים. קידום אתרים שגוי יכול להביא לעונשים של מנועי החיפוש ולבעיות בלתי הפיכות בקידום האתר.

ברשת העברית יש הרבה מאוד חומר אודות קידום אתרים במנועי חיפוש וקידום אתרים בגוגל, באתר שאתם קוראים עכשיו אפשר לקבל הרבה מאוד חומר אודות קידום אתרים במנועי חיפוש ועוד.

כדי לקדם אתר במנועי חיפוש באופן עצמוני, יש לרכוש את הידע הנדרש, אך ישנה גם אפשרות לשכור חברת קידום אתרים או מקדם אתרים עצמאי, שיעשו את העבודה בשבילכם ויביאו את אתרכם למיקומים גבוהיים במנועי החיפוש.

מיקוד בקידום אתרים

מיקוד הוא דבר שנהיה חשוב יותר ויותר בזמן האחרון. חשוב להתמקד בביטויים מסויימים ובצורה נכונה במקום להתפזר יותר מדי. לדוגמא, אדם ממוצע שהולך לשוק המקומי לקנות בגדים, רואה מולו שני דוכנים, בשניהם הבגדים בדיוק באותו מחיר. שני המוכרים נחמדים ונאים.

אבל מה? דוכן אחד מוכר אך ורק בגדים, ומן הראוי שיהיה לו יותר מבחר, צבעים, מידות וכו'. הדוכן השני מוכר בעיקרון, כל מה שכבר לא זז. יש לו שולחן עם בגדים, לצד שולחן אחד עם משחקים, אחד עם פסלים קטנים ועוד אחד עם כלי מטבח מפלסטיק.

לאן אותו אדם, בדרך כלל, יילך?

האם לדוכן שמתרכז בבגדים, או בדוכן שיש לו הכל מהכל, ומכיל גם בגדים על שולחן משלהם? בדרך כלל אותו אדם יילך ויקנה את הבגדים בדוכן שמתרכז בבגדים, בדרך כלל  יהיה שם יותר מבחר, המוכר יביא יותר בנושא ואפילו האיכות תהיה גבוהה יותר.

בדיוק אותו דבר קורה עם אתרים. אם גוגל רואה שני אתרים, בנושא חרוזים, פחות או יותר דומים מבחינת הנתונים של הקישורים והמבנה, אבל אחד מהם מכריז בגאון בכותרת שלו: אתר חרוזים. ואילו השני מכריז בכותרת האתר שלו: אתר חרוזים, חוטים, הפעלות לילדים ועוד. גוגל ייצא מנקודת הנחה שאתר שמתעסק אך ורק בחרוזים, יהיה יותר רלוונטי לביטוי החיפוש: חרוזים, מאשר אתר שמתעסק בחרוזים, אך גם בחוטים והפעלות לילדים.

חשוב מאוד להתמקד ולבחור את הביטויים שבאמת חשובים. מומלץ לא לכלול יותר מ2-3 ביטויים בכותרות האתר, ולפרוס אותם על ביטויי משנה באתר.

להיות ראשון בגוגל

אז מי אמר אני ולא ראשון בגוגל?

היום יש לא מעט חברות קידום אתרים, מקצועיות יותר ומקצועיות פחות, שיהיו מוכנות לקחת את האתר שלך ולהעלאות אותו למרומי מנועי החיפוש, תמורת תשלום כמובן. בדרך כלל העסקה משתלמת והעניין יוצא בWin-Win.

אז אם הכל נשמע טוב ויפה..מה הבעיה?

בכל עמוד תוצאות יש 10 מקומות בדיוק. כלומר, רק 10 אתרים ייכנסו לעמוד הראשון. מה משתמע מזה? שאם 11 אתרים לקחו מקדמי אתרים, רק עשרת 'הטובים יותר', יהיו בעמוד הראשון.

אז…עכשיו זה עניין של תקציב. תשלם לחברה טובה יותר, עם תקציב גדול יותר, ותקבל את המיקום הטוב יותר. וואוו! קידום אתרים נהיה עסק יקר. תמיד יהיו מתחרים שירצו לשלם יותר, כל עוד זה משתלם, תמיד יהיו חברות או מקדמי אתרים פרטיים שישמחו לקחת קצת פחות על אותה תוצאה.

היכן זה ייעצר?

כנראה בזמן שבו המחיר שתשלם חברה למקדמי האתר שלהם, יעלה על הרווח שהקידום יביא להם. כלומר – יש גבול למחירי קידום האתרים. אבל – תמיד יהיו מקדמי אתרים שיקחו פחות. מה זה אומר? שיש מקדמי אתרים שלוקחים כסף, ולא מביאים תוצאות.

אם אין תוצאות – למה לשלם?

קודם כל – אין דרך לדעת האם יהיו או לא יהיו תוצאות. כלומר, יש מקדמי אתרים חובבים שיעשו עבודה חובבנית, ומן הסתם, לא יביאו לתוצאות. אבל גם חברה גדולה יכול להכשל בתוצאות הקידום שלה. למרות שזה יקרה לעיתים רחוקות יותר.

אז שהמקדם יתחייב בחוזה לתוצאות בקידום?

או..זה עניין בעייתי. מקדמי אתרים אולם משפיעים על התוצאות של גוגל, אבל אך ורק גוגל קובע אותם. ולכן מקדם אתרים לא יכול להבטיח בוודאות מיקום מסויים. המקדם לא יכול להתחייב למשהו שלא תלוי בו..ולמה שיעשה זאת?

קידום בגוגל מפות

 

אז מה היה לנו עד כאן

צור קשר

אולי תאהב גם

דילוג לתוכן