מה זה חינוך מונטסורי?

מחבר הכתבה:

מחבר הכתבה:

מערכת ציפוטלה

מה זה בעצם חינוך מונטסורי?

"החינוך לא צריך להתמקד עוד בהקניית ידע, אלא חייב ללכת בדרכים חדשות ולחפש לשחרר את הפוטנציאל האנושי." מריה מונטסורי

חינוך מונטסורי מפתח את יכולתו של הילד להפוך למבוגר מספק ופרודוקטיבי שיכול לתרום לעולם – בבית, בעבודה ובקהילה שלו. התצפיות של מריה מונטסורי על התפתחות האדם מלידה ועד בגרות מובילות לגישה חינוכית התומכת בהתפתחות הטבעית של ילדים, המספקת את המיומנויות והתמיכה למיצוי הפוטנציאל שלהם בחיים. עם בסיס רגשי, התנהגותי ומוסרי חזק, ילדים הופכים ללומדים פעילים ועצמאיים המוכנים לעולם האמיתי.

גישת מונטסורי

הגישה מספקת לילדים יכולות אינטלקטואליות מתמשכות באמצעות מסגרת של למידה חברתית ורגשית.
מונטסורי מטפחת את כל הילד. אקדמיה ובניית ידע הן תכונות מפתח של מונטסורי, כמו גם היכולת לחשוב בצורה יצירתית ולהבין את הצרכים של אחרים. כאשר מיומנויות יסוד אלו מפותחות בשלב מוקדם בחיים, ילדים רוכשים את היכולת לפתור בעיות, להתמיד ולקיים אינטראקציה טובה עם אחרים בכל מצב.

מורי מונטסורי מנחים ילדים דרך גילוי.

מורי מונטסורי הם מומחים בהתפתחות הילד, המדריכים את הילדים ללמוד באופן עצמאי ולמצות את הפוטנציאל הייחודי שלהם. ילדים חופשיים להשתתף בחוויית הלמידה שלהם, ומורי מונטסורי תומכים בילדים לאורך התהליך.

סביבת למידה ייחודית ומרתקת.

בניגוד לכיתות המסורתיות, סביבות הלמידה של מונטסורי נועדו לענות על הצרכים הספציפיים של שלב ההתפתחות של כל ילד. למידה עוסקת בפעילות ועצמאות של ילדים כדי לגלות מה הם צריכים בכל רגע נתון.

אז מה היה לנו עד כאן

צור קשר

אולי תאהב גם

דילוג לתוכן